SIZEERCLUB IMA 4 PREPROSTA PRAVILA!

Namestite aplikacijo Sizeer in se registrirajte ali prijavite v svoj račun. S prenosom aplikacije in odprtju uporabniškega profila pridobite dodatnih 50 točk in kupon za 5 EUR, ki ga lahko porabite na nakup nad 20 EUR.
Podrobnosti v pravilniku

Vsak 1 EUR, porabljen v trgovini Sizeer, pomeni 1 točko.

TOČKE lahko zamenjate za KUPONE (v obliki odstotnega popusta ali popusta za določeno denarno vsoto) in nagrade.

Na voljo so tudi dodatne NALOGE, za katere lahko prejmete dodatne TOČKE in hitreje pridobite KUPONE.

Imate več vprašanj? Tukaj so naši odgovori:

Z registracijo v aplikaciji SizeerApp boste vedno na tekočem z novicami in promocijami trgovine Sizeer. Prav tako boste pridobili dostop do ponudb, namenjenih izključno imetnikom aplikacije. Poleg tega boste po prenosu in registraciji v aplikacijo prejeli dodatnih 50 TOČK in kupon za 5 EUR.

Svoj e-poštni naslov ste verjetno že uporabili za ustvarjanje uporabniškega profila na spletni strani SizeerClub ali na spletnem mestu sizeer.si. Zapomnili smo si Vas. Če boste dokončali registracijo, bomo Vaše prejšnje aktivnosti povezali z novim računom.

NALOGE so vaše dodatne dejavnosti, ki jih lahko po lastni želji izvajate ali ne. Izvedba NALOGE pomeni dodatne TOČKE na Vašem računu, in več kot jih imate, hitreje boste prejeli kupone.

KUPONI so v obliki odstotnega popusta ali popusta za določeno denarno vsoto in nagrade. KUPONI imajo vrednost TOČK in datum preteka veljavnosti.

Točke pridobite za vsako poravnano transakcijo v trgovini Sizeer. 1 EUR = 1 TOČKA. Centi se vedno zaokrožijo navzgor. Ne pozabite, da lahko osvojite TOČKE tudi z izpolnjevanjem NALOG.

Ko opravite nakup prek spleta, se Vam bodo točke po končanem postopku izvedbe naročila pripisale samodejno. Ko opravite nakup v fizični trgovini, na blagajni preprosto pokažite klubsko kartico in točke se Vam bodo pripisale na Vaš račun takoj po končanem nakupu.

Ne pozabite, da se stanje točk spremeni po zaključku postopka spletnega naročila ali po opravljenem nakupu v fizični trgovini. Če v Vašem telefonu ali trgovini ni internetne povezave, se dodelitev točk lahko zavleče. Če se težava po osvežitvi aplikacije ne odpravi, se obrnite na našo Službo za pomoč strankam, ki vam bo z veseljem pomagala urediti nastalo situacijo.

Da, kupon lahko deaktivirate tako, da ponovno kliknete na gumb AKTIVNO, ki je viden na kuponu.

Na nekatere artikle kuponov žal ni mogoče uveljavljati. Seznam teh artiklov lahko najdete TUKAJ

Če ste spletno naročilo oddali z uporabo kupona, vendar Vam ga ni uspelo plačati, se obrnite na našo Službo za pomoč strankam, ki Vam bo z veseljem pomagala urediti nastalo situacijo.