PRAVILNIK SPLETNE TRGOVINE SIZEER

Ta Pravilnik velja od dne 11.04.2023.

  1. S spletno trgovino SIZEER, ki je na voljo na spletni strani: www.sizeer.si, upravlja Marketing Investment Group SL, d.o.o. s sedežem na naslovu Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani, Slovenija, matična številka: 9134255000, davčna številka: SI 18199585.

  2. Stranka lahko kontaktira Prodajalca pisno ali s klicem na telefonsko številko: +386 1 77 78 242 (strošek klica kot za navadne telefonske klice, skladno s tarifnim paketom ponudnika storitev, ki ga uporablja Stranka) ali prek elektronske pošte: info@sizeer.si

  1. Stranka - fizična oseba, pravna oseba ali organizacijska enota, ki ni pravna oseba, vendar ji posebni predpisi priznavajo pravno sposobnost, ki opravlja nakupe v Trgovini;

  2. Potrošnik - Stranka, ki je fizična oseba, ki pridobiva blago za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti

  3. Obligacijski zakonik - pomeni vsakokrat veljaven zakon, ki ureja obligacijska razmerja

  4. Račun Stranke - račun Stranke, ki je bila pravilno registrirana v trgovini. Stranka se prijavi v svoj račun s svojim določenim prijavnim imenom (zaporedje znakov, ki Stranko razlikujejo od vseh drugih strank) in geslom (zaporedje znakov, potrebnih za avtentikacijo, tj. za nedvoumno identifikacijo in preveritev identitete Stranke v Trgovini);

  5. Kurir - profesionalni poštni operater, ki po naročilu Prodajalca dostavi v Trgovini kupljene izdelke;

  6. Izdelek - izdelki, ki so nudeni za prodajo v Trgovini;

  7. Pravilnik - ta Pravilnik Spletne trgovine SIZEER;

  8. Trgovina - e-trgovinska platforma SIZEER, prek katere Prodajalec pod pogoji, določenimi v Pravilniku, nudi svoje Izdelke za prodajo po elektronski poti;

  9. Prodajalec - subjekt, naveden v 1. odstavku 1. člena tega Pravilnika, ki je stranka Prodajne pogodbe, ki se sklene s Stranko v okviru Trgovine, in je hkrati tudi upravljalec spletnega mesta Trgovine;

  10. Prodajna pogodba - sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med Prodajalcem in Stranko. Pogodbeni pogoji, določeni v tem pravilniku, so sestavni del vsake pogodbe;

  11. Zakon o varstvu potrošnikov - pomeni vsakokrat veljaven zakon, ki ureja varstvo potrošnikov;

  12. Zakon o elektronskih komunikacijah - pomeni vsakokrat veljaven zakon, ki ureja elektronske komunikacije

  13. Naročilo - izjava volje Stranke, ki je neposredno usmerjena v sklenitev Prodajne pogodbe in še zlasti opredeljuje vrsto in število Izdelkov.

  1. Ta Pravilnik, določa splošna pravila uporabe Trgovine.

  2. Stranke imajo vedno zagotovljen dostop do tega Pravilnika prek spletne strani Trgovine na naslovu: www.sizeer.si/pravilnik-trgovine in si ga lahko prenesejo v obliki datoteke .PDF in si ga natisnejo

  3. Ta Pravilnik opredeljuje zlasti:

    1. pravila za registracijo Računa Stranke v okviru Trgovine;
    2. pogoje in pravila oddajanja naročil na elektronski način v okviru Trgovine;
    3. pravila sklepanja Prodajnih pogodb za Izdelke s koriščenjem storitev, ki so na voljo v okviru Trgovine.
  4. Pogoj za uporabo Trgovine je sprejem tega Pravilnika. Za registracijo Računa Stranke in oddajo Naročila s strani Stranke je potrebna potrditev sprejema določb tega Pravilnika. V primeru, da stranka s Pravilnikom ne soglaša, naročila ne more oddati.

  5. Pravilnik je sestavljen v skladu z vsakokrat veljavnim zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, zakonom, ki ureja elektronske komunikacije in zakonom, ki ureja elektronsko poslovanje na trgu.

  6. Vsi Izdelki, ki so na voljo v Trgovini, so popolnoma novi, brez stvarnih in pravnih napak ter so zakonito uvedeni na slovenski trg.

  7. Prodajalec izvaja prodajo Izdelkov prek Trgovine z dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Vse Prodajne pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku.

  8. Stranki se posreduje trajni zapis, dostop do in potrditev bistvenih določb Prodajne pogodbe za Izdelke tako, da se ji pred dostavo blaga na podani e-poštni naslov ali na drug trajni nosilec pošlje specifikacijo Naročila in račun z DDV

  9. Naročilo in potrditev naročila se po uspešni oddaji naročila in njeni potrditvi shrani elektronsko v podatkovni bazi ter se shrani na strežniku Prodajalca. Stranki je dostopna na pisno zahtevo.

  1. Stranke imajo možnost uporabe Trgovine tako, da se registrirajo in tako ustvarijo Račun Stranke, na katerem se zbirajo osebni podatki in informacije o Stranki v zvezi z njenimi Naročili, oddanimi v Trgovini. Stranka ima pravico kadarkoli prekiniti pogodbo, sklenjeno s Prodajalcem v zvezi z Računom Stranke, kar stori tako, da kontaktira Prodajalca in mu po elektronski pošti ali po telefonu posreduje izjavo volje o izbrisu Računa Stranke.

  2. Stranka je odgovorna za posredovanje neresničnih osebnih podatkov. Prodajalec si pridržuje pravico zavrnitve realizacije Naročila Izdelka in preklica le-tega v primeru navedbe neresničnih podatkov s strani Stranke ali če bi podatki vzbudili upravičene zadržke Prodajalca glede njihove pravilnosti. V takem primeru bo Stranka po telefonu ali elektronski pošti obveščena o razlogih za preklic Naročila. Stranka pa ima v taki situaciji pravico pojasniti vse okoliščine v zvezi s preverjanjem resničnosti posredovanih podatkov in preklicem Naročila. V primeru, da Prodajalec ne bi imel zadostnih podatkov, potrebnih za kontaktiranje Stranke, bo dal vsa pojasnila potem, ko ga bo kontaktirala Stranka.

  3. Stranka je odgovorna za vse transakcije, opravljene z uporabo njenega prijavnega imena in gesla, razen če bi bile prej informacije o prijavnem imenu in geslu Stranke brez njene krivde razkrite tretji osebi. Prodajalec se zavezuje, da bo močeh varoval prijavno ime in geslo pred razkritjem. Stranka se zavezuje, da bo po svojih najboljših močeh varovala prijavno ime in geslo pred razkritjem nepooblaščenim tretjim osebam.

  4. Če Stranka sama posreduje svoje prijavno ime ali geslo tretjim osebam, Prodajalec ne odgovarja za takšno razkritje. V primeru prenehanja, spremembe ali izbrisa e-poštnega računa, ki ga je Stranka navedla ob registraciji Računa Stranke, mora Stranka o tem obvestiti Prodajalca.

  5. Stranka izjavlja, da so vsi podatki, ki jih je posredovala za namene realizacije Naročila, resnični, Prodajalec pa ni dolžan preverjati njihove resničnosti in pravilnosti

  1. Prodajalec omogoča sklenitev Prodajne pogodbe prek oddaje Naročila s strani Stranke:

    1. on-line, prek Trgovine;
    2. po telefonu, prek infolinije Trgovine, omenjene v 2. odstavku 1. člena tega Pravilnika, v delovnem času, na voljo na spletni strani https://sizeer.si/kontakt vsak dan, razen v po zakonu dela prostih dnevih;
  2. Za sklenitev Prodajne pogodbe prek Trgovine je treba Izdelke Izbrati z izvedbo zaporedja tehničnih korakov na podlagi sporočil, prikazanih Stranki na spletnem mestu Trgovine. Izbor Izdelkov, ki jih želi naročiti Stranka, le-ta opravi tako, da jih doda v košarico Trgovine.

  3. Do pritiska na gumb "Naroči in plačaj" lahko Stranka spreminja vnesene podatke, popravlja napake in jih spreminja v zvezi z izborom Izdelkov.

  4. Ko Stranka poda vse zahtevane podatke, se prikaže povzetek Naročila, ki vsebuje zlasti naslednje informacije:

    1. o predmetu Naročila (ime Izdelka, znamka, velikost, barva, količina);
    2. o ceni za enoto in skupni ceni naročenih Izdelkov, vključno s stroški dostave in dodatnimi stroški (v primeru le-teh);
    3. o izbranem način plačila;
    4. o načinu dostave Izdelkov in naslovu za dostavo;
  5. Pred oddajo Naročila mora Stranka sprejeti Pravilnik Trgovine in potrditi seznanjenost z njim ter pritisniti na gumb "Naroči in plačaj". S tem Stranka potrdi, da je z Oddajo naročila zavezana k plačilu. Oddaja Naročila s strani Stranke je izjava njene volje skleniti s Prodajalcem Prodajno pogodbo, skladno z vsebino Pravilnika.

  6. Po oddaji Naročila Stranka prejme elektronsko sporočilo, ki vsebuje potrditev vseh bistvenih elementov Naročila. V primeru, da kateri izmed Izdelkov, ki so predmet Naročila, ni na voljo, se Stranko o tem obvesti in le-ta odloči o načinu izvedbe Naročila (delna izvedba ali preklic celotnega Naročila).

  7. Prodajna pogodba se šteje za sklenjeno v trenutku, ko Stranka prejme elektronsko sporočilo: "Vaše naročilo je na poti."

  8. V primeru izbora načina plačila s predplačilom za naročene Izdelke in naknadnega celotnega plačila Naročila, se šteje, da je Prodajna pogodba sklenjena v trenutku, ko stranka prejme elektronsko sporočilo: ”Ojej! Vaše naročilo še ni bilo plačano."

  9. V primeru sklenitve Prodajne pogodbe po telefonu Prodajalec posreduje potrditev ponudbe Stranki na trajnem nosilcu podatkov, Prodajna pogodba pa je sklenjena, ko jo Stranka podpiše ali pošlje pisno izjavo, da ponudbo sprejema, npr. preko klika na gumb v prejetem elektronskem sporočilu ali preko SMS sporočila. Zaradi ohranjanja najvišjih standardov Storitev za stranke in iz varnostnih razlogov se vsi telefonski pogovori po Infoliniji snemajo.

  10. Realizirana bodo samo pravilno oddana Naročila. Pravilno oddano Naročilo je tisto, za katero je Stranka vnesla vse podatke, potrebne za sklenitev Prodajne pogodbe in njeno izvedbo. Naročilo ne bo realizirano v primeru:

    1. posredovanja s strani Stranke, nepravilnih ali neresničnih kontaktnih podatkov, ki onemogočajo izvedbo Naročila;
    2. nepravilne oddaje Naročila s strani Stranke, ki preprečuje njegovo izvedbo;
    3. objektivno utemeljenega mnenja Prodajalca, da gre v primeru Naročila, ki ga je oddala Stranka, za poskus goljufije, s čemer je treba razumeti katera koli morebitna dejanja Stranke v zvezi z oddajo in izvedbo Naročila, ki bi bila protipravna, v tem še zlasti dejanja, kot so: vdor v zaščito Trgovine, uporaba platforme Trgovine neskladno z njenim namenom, uporaba tujega prijavnega imena ali gesla, lažno predstavljanje se za drugo osebo;
  11. Prodajalec si pridržuje pravico, da ne izvede Naročila, oddanega s strani Strank v nasprotju z desetim odstavkom 5. člena Pravilnika.

  12. V primeru nakupa več Izdelkov v okviru enega Naročila se lahko naročene Izdelke dostavi Stranki z več kot eno pošiljko. V takem primeru Stranka ne nosi dodatnih stroškov dostave.

  1. Dobava Izdelkov poteka v skladu s cenami, ki veljajo neposredno ob oddaji naročila in so navedene na spletni strani Trgovine.

  2. Vse cene Izdelkov so določene v EUR in vključujejo DDV po vsakokrat veljavni stopnji. Promocij, organiziranih v Trgovini, ni možno združevati, razen če bi Pravilnik za posamezno promocijo določal drugače.

  3. Cene Izdelkov niso prilagojene na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev.

  1. Dostava Izdelkov je omejena na ozemlje Republike Slovenije

    1. Prodajalec naročene Izdelke dostavlja na načine, navedene na spletnem mestu Trgovine, posebej navedeni so na strani: www.sizeer.si/center-za-informacije in na nakupni poti.
  2. Izbor določenih načinov dostave je lahko povezan z omejitvijo na le nekatere razpoložljive načine plačila za Naročilo. Razpoložljiv načini plačila se Stranki vsakokratno prikažejo na poti nakupa, potem, ko izbere način dostave. Temeljna nudena načina plačila cene za naročene Izdelke sta:

    1. predplačilo pred izdajo Izdelkov Stranki - plačila se izvedejo prek elektronskih plačilnih sistemov ali drugih elektronskih načinov plačevanja, ki jih sprejema Trgovina in so navedeni na njenem spletnem mestu;
    2. plačilo ob prevzemu Izdelkov s strani Stranke.
  3. V primeru izbora opcije predplačila je treba naročene Izdelke plačati takoj po oddaji Naročila.

  4. Stroški dostave Izdelkov so navedeni na spletni strani Trgovine. Poleg tega so stroški dostave navedeni tudi ob oddajanju Naročila.

  5. Če Stranka kot način plačila izbere predplačilo prek enega od sistemov elektronskih plačil, se realizacija Naročila začne po tem, ko Prodajalec od operaterja sistema elektronskih plačil prejme potrdilo o prejemu plačila.

  6. S sprejemom Pravilnika se Stranka strinja, da Prodajalec izdaja in pošilja račune in popravne račune v elektronski obliki na e-poštni naslov, ki ga je Stranka navedla ob registraciji ali oddajanju Naročila. Stranka hkrati izjavlja, da bo zgoraj navedene elektronske račune prevzemala z naslova e-pošte, ki ga je posredovala.

  7. Stranka je dolžna pri prevzemanju pošiljke z Izdelki, ki so predmet Naročila, od Kurirja preveriti njeno stanje.Prodajalec priporoča, da Stranka v primeru, da je embalažauničena ali poškodovana sestavi zapisnik o škodi v prisotnosti Kurirja in o tem obvesti Prodajalca.

  1. Potrošnik ima, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, pravico, da brez navedbe razloga odstopi od Prodajne pogodbe v 14 dneh od dneva, ko je Potrošnik pridobil fizično posest na Izdelkih ali od dneva, ko fizično posest na Izdelkih pridobila tretja oseba, ki ni Kurir in jo v ta namen določi Potrošnik. V primeru Prodajne pogodbe v zvezi z več Izdelki, ki jih je Potrošnik naročil z enim naročilom in so dostavljeni ločeno, lahko Potrošnik odstopi od Prodajne pogodbe v 14 dneh od dneva, ko pridobi fizično posest na zadnjem Izdelku ali jo pridobi namesto Potrošnika tretja oseba, ki ni Kurir in jo v ta namen določi Potrošnik.

  2. Potrošnik lahko obvesti Prodajalca o namenu izkoristiti pravico odstopa od pogodbe pisno, z ustrezno izjavo, poslano na naslov:

    No Limit (SIZEER) c/o. Gold Ekspres d.o.o.
    Plemljeva ulica 2,
    1210 Ljubljana - Šentvid
    Slovenija
    S pripisom: "trgovina SIZEER - vračilo ali menjava”

    Potrošnik lahko za odstop uporabi obrazec, ki je Priloga št. 1 k temu Pravilniku in je na voljo na spletni straniwww.sizeer.si/center-za-informacije. Uporaba tega obrazca ni obvezna. Potrošnik lahko Prodajalca obvestio nameri odstopa od pogodbe tudi z nedvoumno izjavo volje o odstopu od pogodbe v drugačni obliki, zlastiv obliki e-poštnega sporočila. Če se potrošnik odloči za to možnost, Prodajalec nemudoma pošlje Potrošnikupotrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

  3. Šteje se, da je odstop od Prodajne pogodbe bil podan pravočasno, če boste pred potekom roka za odstop od Prodajne pogodbe poslali informacijo o namenu koriščenja pravice do odstopa od Prodajne pogodbe.

  4. V primeru odstopa od Prodajne pogodbe na zgoraj opisani način se šteje, da Prodajna pogodba ni bila sklenjena.

  5. Prodajalec bo vsa plačila, ki jih je prejel od Potrošnika, vključno s plačilom stroškov dostave Izdelka (razen dodatnih stroškov, ki so nastali zaradi načina dostave, ki ga je izbral Potrošnik in ni najcenejši, s strani Trgovine ponujeni standardni način dostave), vrnil takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v 14 dneh od dneva, ko je bil Prodajalec obveščen o odločitvi o uveljavitvi pravice do odstopa od Prodajne pogodbe.

  6. Prodajalec izvrši vračilo z uporabo enakih načinov plačila, kot so bili uporabljeni v prvotni transakciji, razen če se Stranka strinja s drugačnim načinom. Stranka lahko navede številko bančnega računa, na katerega naj Prodajalec vrne denar. Potrošnik v nobenem primeru ne nosi nobenih stroškov v zvezi s tem vračilom. Prodajalec lahko zadrži vračilo do prejema Izdelka ali do predložitve mu dokazila o odpremi le-tega, kar nastopi prej.

  7. Potrošnik je dolžan vrniti Izdelke prodajalcu takoj, najkasneje pa v 14 dneh od dneva svojega odstopa od Prodajne pogodbe. Skladnost z rokom je zagotovljena, če Potrošnik odpošlje nazaj vračani Izdelek pred potekom 14 dni na naslov:

    No Limit (SIZEER) c/o. Gold Ekspres d.o.o.
    Plemljeva ulica 2,
    1210 Ljubljana - Šentvid
    Slovenija
    S pripisom: "trgovina SIZEER - vračilo ali menjava ”

  8. Potrošnik krije neposredne stroške vračila stvari zaradi odstopa od pogodbe (stroški odpreme Izdelka Prodajalcu). Prodajalec ne sprejema pošiljk, poslanih na strošek prejemnika.

  9. Potrošnik je odgovoren za morebitno zmanjšanje vrednosti Izdelka zaradi njegove uporabe na način, ki presega tisto, kar je potrebno za ugotovitev značilnosti, lastnosti in funkcioniranja Izdelka.

  10. Poleg pravic iz prvega odstavka 8. člena Pravilnika omogoča Prodajalec prostovoljno vsem Potrošnikom dodatno možnost vračila kupljenih Izdelkov brez navedbe razloga s predložitvijo ustrezne pisne izjave Prodajalcu v roku 30 dni od dneva, ko je Stranka pridobila Izdelke, pod pogojem, da so vračani Izdelki popolni ter brez sledi uporabe in poškodb. Zgoraj opisano pravico vračila v roku 30 dni od prevzema Izdelka Potrošnik lahko uveljavi, če je z Izdelkom ravnal tako in ga preverjal le v obsegu, v katerem bi to lahko storil v primeru nakupa v fizični trgovini (npr. Potrošnik Izdelek samo pomeri, vendar ga ne uporablja). Možnost odstopa od Prodajne pogodbe v 30 dneh pod pogoji, določenimi v tem desetem odstavku 8. člena Pravilnika, ne krši in ne omejuje pravic Potrošnika do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga in drugih pravic potrošnikov skladno z veljavno zakonodajo.

  11. V primeru uveljavljanja Potrošnikove pravice do odstopa od Prodajne pogodbe brez navedbe razlogov v 30 dneh, se uporabljajo določila drugega do osmega odstavka 8. člena Pravilnika. Potrošnik in Prodajalec sta dolžna vrniti v nespremenjeni obliki tisto, kar sta drug drugemu dala. Potrošnik je dolžan Prodajalcu dostaviti kompletno pošiljko z Izdelkom v nespremenjenem stanju najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe. Stroške pošiljke Izdelka Prodajalcu krije Potrošnik. Prodajalec ne sprejema pošiljk, poslanih na stroške prejemnika. V primeru veljavnega odstopa od pogodbe pod pogoji iz desetega odstavka 8. člena Pravilnika bo vračilo Izdelka sprejeto, najkasneje v 14 dneh pa bo Potrošnik prejel vrnjen znesek, ki ga je plačal zanj.

  1. Prodajalec se zavezuje dostavljati Izdelke, ki so skladni s Prodajno pogodbo.

  2. Prodajalec ima do Stranke odgovornost iz naslova jamstva za napake v obsegu in neskladnosti s Prodajno pogodbo, določenem z Obligacijskim zakonikom in Zakonom o varstvu potrošnikov. Prodajalec odgovarja Stranki, če Izdelek ni skladen s Prodajno pogodbo in če se ta neskladnost pokaže v dveh letih od dobave blaga.

  3. Če Izdelek ni skladen s Prodajno pogodbo, lahko Potrošnik najprej zahteva odpravo neskladnosti oz. zamenjavo Izdelka z novim, brezhibnim Izdelkom. V kolikor Prodajalec tega ne stori oziroma zamenjava ni mogoča, lahko Potrošnik zahteva znižanje kupnine sorazmerno z neskladnostjo ali odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo celotne kupnine.

  4. Reklamacije iz naslova neskladnosti s Prodajno pogodbo se opravi tako, da se reklamirani Izdelek pošlje v Trgovino na naslov:

    No Limit (SIZEER) c/o. Gold Ekspres d.o.o.
    Plemljeva ulica 2,
    1210 Ljubljana - Šentvid
    Slovenija
    S priporočenim pripisom: »trgovina SIZEER« – »REKLAMACIJA«.

    Reklamiranemu Izdelku je treba priložiti dokazilo o nakupu (npr. kopijo blagajniškega računa ali polnega računa z DDV) ter opis ugotovljene neskladnosti skupaj z opisom neskladnosti in navedbo zahtevka. Za namene reklamacije, lahko Stranka uporabi Obrazec za prijavo reklamacije, ki si ga lahko prenese s spletnega mesta Trgovine www.sizeer.si/center-za-informacije .

  5. Prodajalec se bo opredelil do reklamacije v roku 14 dni od dneva prejema le-te.

  6. Informacije za izvensodno reševanje sporovmed potrošniki in podjetniki na ravni EU so na voljo prek spletne platforme https://ec.europa.eu/consumers/odr/ (platforma ODR). Platforma je interaktivna dostopna točka za potrošnike in podjetnike, ki želijo izvensodno reševati spore, nastale v zvezi z internetnimi transakcijami.

  1. Uporaba Trgovine je možna pod pogojem, da informacijski sistem, ki ga uporablja Stranka, izpolnjuje minimalne tehnične zahteve: a) brskalnik Internet Explorer, različica 8.0 ali novejša z vključeno podporo ActiveX, JavaScript, datotek cookies (piškotki), ali b) brskalnik Mozilla Firefox, različica 3.0 ali novejša, z vključeno podporo Java, JavaScript in datotek cookies (piškotki), ali c) brskalnik Google Chrome, različica 21.0 ali novejša, z vključeno podporo Java, JavaScript in datotek cookies (piškotki), d) minimalna ločljivost zaslona 1280×720 slikovnih pik.

  2. Za zagotovitev varnosti Strank in prenosa podatkov v zvezi s storitvami, izvajanimi s strani Trgovine, Prodajalec sprejema tehnične in organizacijske ukrepe, ki so ustrezni glede na stopnjo ogroženosti varnega izvajanja storitev, še zlasti pa ukrepe za preprečevanje pridobivanja in spreminjanja osebnih podatkov s strani nepooblaščenih oseb.

  3. Stranka, ki se poslužuje Trgovine, je dolžna zlasti:

    1. da ne zagotavlja in ne prenaša vsebin, ki so prepovedane z zakonom;
    2. posluževati se Trgovine na način, ki ne bo motil njenega delovanja, v tem zlasti z uporabo ustrezne programske opreme ali naprav;
    3. da se bo vzdržala dejanj, kot so: razpošiljanje ali objavljanje, nezaželenih komercialnih informacij v okviru Trgovine (neželena pošta – spam);
    4. uporabljati Trgovino na način, ki ni neprimeren za druge Stranke in Prodajalca;
    5. uporabljati Trgovino na način, skladen z določbami veljavnih predpisov v Republiki Sloveniji in določbami Pravilnika.
  4. Prodajalec skrbi za pravilno delovanje Trgovine. Stranka je dolžna obvestiti Prodajalca o vseh morebitnih opaženih nepravilnostih ali motnjah v delovanju Trgovine.

  5. Morebitne pritožbe v zvezi z delovanjem Trgovine lahko Stranka prijavi pisno ali po e-pošti na naslov: info@sizeer.si. V reklamaciji mora Stranka navesti vrsto in datum opažene nepravilnosti v delovanju Trgovine.

  6. Prodajalec se bo do vseh reklamacij opredelil v roku 14 dni od prejema reklamacije in o njeni rešitvi obvestil Stranko s sporočilom na naslov prijavitelja reklamacije, naveden v reklamaciji.

  1. Ta 11. člen Pravilnika vsebuje posebne določbe, ki veljajo samo za Prodajno pogodbo, sklenjeno s Stranko, ki ni Potrošnik.

  2. V primeru prodaje Izdelkov subjektom, ki niso Potrošniki, je prodaja omejena na količine, običajne za gospodinjstvo in ni namenjena veleprodaji.

  3. V primeru Prodajne pogodbe, sklenjene s Stranko, ki ni Potrošnik, ima Prodajalec v primeru kršitve pogodbe ali tega Pravilnika enostransko pravico odstopiti od take Prodajne pogodbe in to s takojšnjim učinkom. V zakonsko dovoljenem obsegu so izključeni vsi zahtevki Stranke, ki ni Potrošnik, do Prodajalca zaradi njegovega odstopa od Prodajne pogodbe.

  4. V zvezi s Prodajnimi pogodbami iz zgornjega prvega odstavka tega člena se ne uporabljajo določbe Zakona o varstvu potrošnikov.

  5. Določbe Pravilnika v zvezi s Strankami, ki niso Potrošniki, se lahko kadar koli spremenijo v skladu z veljavnimi predpisi.

  6. Morebitne spore v zvezi s Prodajno pogodbo in z iz nje izhajajočimi pravnimi razmerji med Prodajalcem in Stranko, ki ni Potrošnik, bo reševalo sodišče, krajevno pristojno glede na sedež Prodajalca.

  1. Prodajalec si pridržuje pravico preklica ponudb, promocij ter spreminjanja cen Izdelkov v Trgovini, pri čemer ne bo posegel v pravice, pridobljene s strani Stranke, zlasti upoštevaje pogoje Prodajnih pogodb, sklenjenih pred takšno spremembo.

  2. Za zadeve, ki niso urejene s tem Pravilnikom, se uporabljajo določbe splošno veljavnih predpisov Republike Slovenije. V tem okviru še zlasti določbe Obligacijskega zakonika, Zakona o varstvu potrošnikov ter Zakona o elektronskih komunikacijah.

  3. Ta Pravilnik ne izključuje in ne omejuje nobenih pravic Potrošnika, ki mu pripadajo po kogentnih določbah pravnih predpisov. V primeru nasprotja med določbami tega Pravilnika in kogentnimi določbami pravnih predpisov, ki priznavajo Potrošnikom pravice, prevladajo slednje.

  4. Prodajalec si pridržuje pravico, da zaradi pomembnih razlogov spremeni ta Pravilnik. Med pomembnimi razlogi, ki utemeljujejo spremembo Pravilnika, so zlasti sprememba splošno veljavnih pravnih predpisov, organizacijske spremembe na strani Prodajalca, širitev obsega storitev, ki jih nudi Prodajalec, prenehanje možnosti, da bi Prodajalec še naprej lahko nudil in opravljal storitve pod obstoječimi pogoji. Prodajalec obvesti Stranke o novi vsebini Pravilnika po elektronski pošti (s sporočilom na e-poštne naslove, navedene v Računih Strank ali ob oddaji Naročil), najmanj 14 dni pred začetkom veljavnosti novega Pravilnika. V primeru, da se stranka z vsebino novega Pravilnika ne strinja, ima pravico brez odpovednega roka in brez sankcijodstopiti od pogodbe, sklenjene s Prodajalcem v zvezi z Računom Stranke, tako da Prodajalcu predloži izjavo volje o izbrisu Računa Stranke.
    Naročila, ki jih je Stranka oddala pred datumom začetka veljavnosti novega Pravilnika, se izvedejo na podlagi starega Pravilnika, ki ga je Stranka sprejela na dan oddaje Naročila, razen 9. člena novega Pravilnika, ki velja tudi za naročila, oddana po 26. 1. 2023.

  5. Ta Pravilnik velja od dne 11.04.2023.