Pogosta vprašanja (FAQ)

Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja:

NAROČILA

Naročilo lahko oddate tudi kot neregistrirana stranka. Vse kar morate storiti je, da pri nakupovanju kot alternativo prijavi izberete opcijo »nakupovanje brez registracije«.

Svetujemo uporabiti možnost „Novo geslo”. Praviloma se po e-pošti takoj odpošlje povezava za ustvaritev novega gesla, vendar lahko včasih traja tudi do 2 uri, da prispe k Vam sporočilo s povezavo. Če ga ne prejmete, se obrnite na našo Službo za pomoč strankam po telefonu (01 77 78 242), e-pošti ( info@sizeer.si ) .

Če niste prišli do zadnjega koraka oddaje naročila, t.j. do njegove potrditve, pomeni, da Vaše plačilo ni bilo učinkovito izvršeno (sredstva niso bila odtegnjena z Vašega računa) ali pa Vam iz kakšnega drugega razloga ni uspelo zaključiti nakupa. Kaj storiti v takem primeru?

Lahko se obrnete na Službo za pomoč strankam po telefonu (01 77 78 242), e-pošti ( info@sizeer.si ), v cilju prejema nove povezave za izvršitev plačila za Vaše naročilo ali pa počakate, da se povezava za plačilo znova samodejno odpošlje in prispe k Vam po e-pošti. Lahko pa tudi oddate novo naročilo in nato izvršite plačilo.

Naročilo, ki ni plačano takoj po njegovi oddaji, ne zagotovi rezervacije naročenega artikla. Neplačano naročilo se na realizira, razen če ste izbrali opcijo plačila po povzetju.

Pošljite na info@sizeer.si e-poštno sporočilo s priloženim potrdilom o plačilu in številko naročila ter se obrnite na Službo za pomoč strankam (01 77 78 242) z informacijo, da ste poslali takšno sporočilo. V Vaše strani poslano potrdilo bo v preveritev posredovano finančni službi. Poskušali bomo v najkrajšem možnem času razjasniti situacijo. To lahko traja od nekaj ur do dveh delovnih dni.

REALIZACIJA NAROČIL

Standardni čas realizacije naročila je od 4 do 6 delovnih dni od dneva, ko je bilo Stranki poslano potrdilo o sklenitvi Kupoprodajne pogodbe.

Zagotavljamo hitro in varno dostavo. Pošiljke izvajamo prek kurirskih podjetij DPD.

Naročene artikle pošiljamo samo na naslove v Sloveniji. Hkrati obveščamo, da imamo spletne trgovine tudi v tujini. Vabimo vas, da se seznanite z njihovimi ponudbami – uporabite spodnje povezave: Sizeer.pl , Sizeer.de , Sizeer.sk , Sizeer.lt , Sizeer.lv , Sizeer.si , Sizeer.cz , Sizeer.ro , Sizeer.hu , Sizeer.bg , Sizeer.hr , Sizeer.rs , Sizeer.ba .

Dokazila o nakupu ne pošiljamo priloženega v paketu. Vse dokumente (račun, obrazec za vračilo/zamenjavo) pošljemo elektronsko na e-poštni naslov, naveden ob naročilu. Če jih niste dobili, preverite, ali niso zašli v nabiralnik za neželeno pošto (SPAM), ponudbe ali kam drugam v Vašem e-poštnem sistemu.

Če ne najdete e-sporočila z dokumenti, se obrnite na Službo za pomoč strankam po telefonu (01 77 78 242), pošljite e-poštno sporočilo na info@sizeer.si .

ZAMENJAVA IN VRAČILO

Artikel, kupljen v naši spletni trgovini, lahko zamenjate ali vrnete v 30 dneh od dneva prejema le-tega, pod pogojem, da ni na njem nobenih sledi uporabe.
Kako to storim? Pošljite ga na ta naslov:

No Limit (SIZEER) c/o. Gold Ekspres d.o.o.
Plemljeva ulica 2,
1210 Ljubljana - Šentvid
Slovenija

S pripisom: "trgovina SIZEER shop - vračilo ali zamenjava"
Pošiljki obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo/zamenjavo, ki ste ga skupaj z računom prejeli po e-pošti.

Čas zamenjave s pošiljanjem ali vračila je do 14 koledarskih dni od dneva prispetja pošiljke v skladišče. Trudimo se zagotavljati pravilno in hitro realizacijo vračil in zamenjav. Preverjajte svojo e-pošto – v trenutku prejema in registriranja Vaše pošiljke v sistemu, se samodejno odpošilje e-poštno sporočilo s korekcijskim računom, ki mu sledijo nadaljnja sporočila o postopku realizacije vračila/zamenjave.

Če ste prejeli blago, ki ni skladno z naročenim, se obrnite na Službo za pomoč strankam po telefonu (01 77 78 242), po e-pošti ( info@sizeer.si ), ali se oglasite v kateri koli stacionarni trgovini Sizeer. Če bo artikel še vedno na voljo, ga bomo takoj zamenjali, če pa ne bo na voljo, Vam bomo vrnili denar.

REKLAMACIJE

Vsak artikel, kupljen v spletni ali stacionarni trgovini Sizeer, lahko reklamirate v roku 2 let od dneva nakupa le-tega in najkasneje v enem letu od ugotovitve napake.

V kolikor ste artikel kupili v naši spletni trgovini vas prosimo, da reklamirani artikel pošljete na spodnji naslov. Kako?
Reklamacija s pošiljanjem:
Izpolnite obrazec za reklamacije, ki je na voljo na spletni strani spletne trgovine - povezava: https://sizeer.si/center-za-informacije . Priložite ga k reklamiranemu blagu in dokazilu o nakupu (kupoprodajni račun). Varno zapakirajte artikel in ga pošljite na naslov:

No Limit (SIZEER) c/o. Gold Ekspres d.o.o.
Plemljeva ulica 2,
1210 Ljubljana - Šentvid
Slovenija

S pripisom "trgovina SIZEER - reklamacija"
Reklamacija bo obdelana v roku do 14 koledarskih dnevih od dneva prispetja pošiljke v Skladišče. Če se odločite za pošiljanje, se strinjate kriti strošek pošiljke. V kolikor je reklamacija odobrena Vam strošek pošiljanja reklamacije povrnemo.

V stacionarni trgovini se lahko prijavi le reklamacijo za artikel, kupljen v stacionarni trgovini tako, da je bilo izdano blagajniško potrdilo.
Vzemite s seboj reklamirano blago in dokazilo o nakupu le-tega (račun). Naši prodajalci Vam bodo pomagali pri vseh potrebnih formalnostih. Reklamacija bo obdelana v roku do 14 dni.

DRUGA VPRAŠANJA

Večina na naši spletni strani predstavljenih artiklov ima dimenzije navedene neposredno na podstrani artikla. V kolikor se pomaknete z miškinim kazalcem na dano velikost se pojavi podatek o dolžini vložka (vrednost se nanaša na centimetre). Podane dimenzije so skladne s podatki, dobljenimi od proizvajalca.

Dodatno je na spletni strani, na spodnji povezavi: https://sizeer.si/tabela-velikosti , na voljo tabela velikosti. V njej so podrobne dimenzije za večino blagovnih znamk, ki so na voljo v naši trgovini.

Če ste izbrali napačno velikost, lahko v 30 dneh od dne prejetja artikla le-tega zamenjate ali vrnete s pošiljanjem.

Za aktiviranje računa stranke nas kontaktirajte po telefonu (01 77 78 242), e-pošti ( info@sizeer.si ). Ustvarili bomo novo aktivacijsko povezavo, ki jo bomo poslali na prej podani e-poštni naslov.

Za izbris osebnih podatkov nam na naslov info@sizeer.si pošljite e-poštno sporočilo z informacijo o tem, katere podatke želite izbrisati.

Za preklic naročila se obrnite na Službo za pomoč strankam po telefonu (01 77 78 242), po e-pošti ( info@sizeer.si ) . Preklic naročila ni vedno mogoč. To je odvisno od faze realizacije naročila v času, ko bi želeli naročilo preklicati.