Sporočamo, da je spletna trgovina sizeer.si 5. junija 2025 zaključila svoje delovanje.

Seveda imate še vedno možnost, da naročeni izdelek vrnete ali zamenjate v 30 dneh od prejema.

Zaprtje trgovine ne vpliva na vaše pravice v zvezi z reklamacijami izdelkov.

V primeru dodatnih vprašanj ali težav se obrnite na naš oddelek za pomoč strankam.
E-naslov: info@sizeer.si

Zamenjave in vračila
Zamenjava do 30 dni


V 30 dneh od dne prejema pošiljke Vam bo spletna trgovina Sizeer brez težav zamenjala obutev in oblačila z artiklom druge velikosti.

Zamenjajte izdelek v katerikoli Sizeer trgovini v Sloveniji brezplačno

  1. Izberite fizično trgovino, kjer želite zamenjati artikel.
  2. Z artiklom ter računom, ki ste ga prejeli, se oglasite v eni izmed Sizeer trgovin. Vse ostale formalnosti boste opravili na licu mesta.
  3. Ne pozabite, da se artikel vrača/zamenja le v kolikor je v nespremenjenem stanju in na katerem ni nobenih sledi uporabe (z originalnimi etiketami), razen v primeru običajnega ravnanja z blagom (poskušanja artikla).
SEZNAM TRGOVIN

Zamenjava s pošiljanjem

  1. Preverite, ali aktualna ponudba trgovine Sizeer zajema velikost ali vrsto artikla, ki bi ga želeli pridobiti z zamenjavo.
  2. Izpolnite dokument za zamenjavo artiklov.
  3. Pošljite artikel skupaj z dokumentom na naslov:
    No Limit (SIZEER) c/o. Gold Ekspres d.o.o.
    Plemljeva ulica 2,
    1210 Ljubljana - Šentvid
    Slovenija

    S pripisom: "trgovina SIZEER - ZAMENJAVA”
  4. Po prejemu pošiljke Vam bomo v nekaj dneh (najkasneje v 14 dneh) na naše stroške poslali nadomestni artikel.
  5. Če se odločite za zamenjavo artikla s pošiljanjem, krijete stroške pošiljanja sami.
  6. Pri vračilu izdelkov priporočamo uporabo storitev kurirskih podjetjih (z namenom varnosti pošiljke).
Prenesite obrazec

Pomembno:

Menjava blaga je sestavljena iz dveh transakcij: odstopa od kupoprodajne pogodbe blaga, ki ga želite zamenjati in sklenitev kupoprodajne pogodbe za blago, ki ste ga izbrali za zamenjavo. Lahko se zgodi da ko želite blago zamenjati za drugo velikost istega modela, izbrana velikost ne bo več na voljo. V tem primeru bo veljaven le odstop od kupoprodajne pogodbe. Z naše strani boste prejeli vračilo v znesku, ki ste ga predhodno plačali za vrnjeno blago, na način, ki ste ga navedli v Obrazcu za vračilo. V kolikor v Obrazcu za vračilo ne navedete ali se odločate za odstop od pogodbe ali za zamenjavo blaga oziroma ne navedete za katero velikost želite blago zamenjati, bomo vaše vračilo obravnavali kot odstop od pogodbe. Ob tem vam bomo vrnili denar, ki ste ga plačali za vrnjeno blago, na način, ki ste ga navedli na Obrazcu za vračilo.

Vračilo do 30 dni


Lahko se odpoveste artiklu, kupljenemu v trgovini Sizeer.si, brez obveznosti navedbe razloga, 30 dneh* od dneva prejema le-tega.

Vrnite izdelek v katerikoli Sizeer trgovini v Sloveniji brezplačno

  1. Vse formalnosti boste opravili na enem mestu. Vse kar morate storiti je, da imate račun, ki ste ga prejeli po elektronski pošti in izdelek, ki ga želite vrniti, ki je v nespremenjenem stanju.
SEZNAM TRGOVIN

Vračilo s pošiljanjem

  1. Pripravite pisno izjavo o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Uporabite lahko obrazec, ki ste ga prejeli po e-pošti, ali pa si obrazec (v obliki datoteke v PDF) prenesite s spletne strani.
  2. Blago skupaj z dokazilom o nakupu (kupoprodajni račun) pošljite na spodnji naslov:
    No Limit (SIZEER) c/o. Gold Ekspres d.o.o.
    Plemljeva ulica 2,
    1210 Ljubljana - Šentvid
    Slovenija

    S pripisom: "trgovina SIZEER - VRAČILO”

  3. V kolikor niste prej poslali izjave o odstopu od kupoprodajne pogodbe, jo priložite blagu, ki ga vračate.
  4. Kadar se odločite za vračilo izdelka s pošiljanjem, krijete stroške vračila.
  5. Plačilo prejmete vrnjeno na enak način, kot ste ga uporabili pri izvršitvi plačila za nakup. V kolikor ste plačali naročilo po povzetju, vas prosimo, da navedite številko bančnega računa, na katerega želite prejeti nakazilo.
  6. Plačilo Vam bomo vrnili takoj, najkasneje pa v 14 dneh od dneva Vašega odstopa od kupoprodajne pogodbe.
Prenesite obrazec

Reklamacije

2 leti za reklamacije

Za vse artikle, ki jih kupite v trgovini Sizeer, Vam pripadajo pravice iz naslova odgovornosti prodajalca za napake na blagu, kot to določa Obligacijski zakonik in Zakon o varstvu potrošnikov skozi obdobje 2 let od dneva nakupa.

Zamenjava s pošiljanjem

  1. Pripravite pisno prijavo reklamacije. Uporabite lahko obrazec, ki ga prejmete v pošiljki, ali si obrazec prenesete s spletne strani.
  2. Pošljite reklamirani izdelek skupaj z obrazcem na spodnji naslov:
    No Limit (SIZEER) c/o. Gold Ekspres d.o.o.
    Plemljeva ulica 2,
    1210 Ljubljana - Šentvid
    Slovenija

    S pripisom: "trgovina SIZEER - REKLAMACIJA”
  3. Na Vašo poslano reklamacijo Vam bomo odgovorili najkasneje v roku 8 dni od prejema le-te.
  4. V okviru reklamacije lahko Stranka prijavi naslednje zahtevke: zamenjavo blaga z novim, popravilo blaga, znižanje cene, odstop od pogodbe – če gre za stvarno napako.
Ne pozabite:
  • Z izpolnitvijo reklamacijskega obrazca pošljete vse informacije, ki so potrebne za obravnavo reklamacije (Vaše podatke, opis opažene napake, zahtevek iz naslova poroštva).
  • Z odločitvijo za reklamacije s pošiljanjem krijete stroške pošiljke blaga. Vedite, da trgovina ne sprejema pošiljk tako, da bi zanje plačevala ob dostavi.
  • V primeru sprejetja reklamacije Vam bodo stroški pošiljke blaga povrnjeni.
  • Na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr je na voljo platforma za spletno reševanje sporov med potrošniki in podjetniki (t.i. platforma ODR). Ta platforma je spletna stran, ki omogoča potrošnikom pridobiti splošne informacije o načinih reševanja sporov, nastalih v zvezi s sklenitvijo pogodbe prek spleta, na druge načine, kot le prek sodišča (npr. z mediacijo ali arbitražo). Prek platforme lahko tudi svojo pritožbo dostavite subjektu, ki se ukvarja z alternativnim reševanjem sporov, ter ji priložite ustrezne dokumente. Marketing Investment Group nima obveznosti in nima namena biti udeležen v nobenih postopkih reševanja sporov pred arbitražno komisijo potrošnikov.

Prenesite obrazec
Kontakt

Potrebuješ pomoč? Si na pravem mestu!

Center za pomoč strankam Sizeer.si

Politika zasebnosti
Upravljavec osebnih podatkov

Upravljavec posredovanih osebnih podatkov je Marketing Investment Group SL, d.o.o., s sedežem: 1351 Brezovica pri Ljubljani, matična številka: 9134255000, NIP: 18199585 (v nadaljnjem besedilu Upravljavec).

Kontaktni podatki:

Naslov: Marketing Investment Group SL, d.o.o.
Tržaška cesta 515
1351 Brezovica pri Ljubljani
Elektronski naslov: info@sizeer.si
Osebni podatki, KI jih zbiramo, namen in pravna podlaga obdelave

Upravljavec o vas zbira različne podatke, ki jih prejme na več načinov, na primer z registracijo in nakupovanjem v spletni trgovini, vnosom podatkov v kontaktni obrazec, obiskom fizične trgovine, prejemom prijave za zaposlitev itd.

Namen in pravna podlaga obdelave se razlikuje glede na vrste osebnih podatkov, na katere se obdelava nanaša.

Podatki "E-NOVICE"

Za namen pošiljanja e-novic Upravljavec obdeluje podatek o elektronski pošti prejemnika e-novic.

Pridobljeni podatki za potrebe pošiljanja e-novic bodo obdelani za namen posredovanja informacij o izdelkih in promocijskih akcijah Upravljavca, tj. za namene trženja, kar predstavlja uresničevanje zakonitega interesa Upravljavca, v skladu s točkof) 1. odstavka 6. člena GDPR. V primeru posebne prijave na E-novice se pridobljeni podatki obdelujejo na podlagi privolitve posameznika, na katerega se nanašajo, v skladi s točko a) 1. odstavka 6. člena GDPR. Dana privolitev se lahko kadar koli prekliče, kar pa ne vpliva na zakonitost obdelave, opravljene na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Posredovanje podatkov je prostovoljno, vendar pa nujno za pošiljanje e-novic.

Podatki "KONTAKTNI OBRAZEC"

Za namen obravnave poslanega vprašanja Upravljavec obdeluje ime in priimek, če je naveden, ter e-poštni naslov.

Osebni podatki, pridobljeni prek kontaktnega obrazca, bodo uporabljeni za izpolnitev poslanega vprašanja in morebiten nadaljnji stik, v skladu z dano privolitvijo posameznika, na katerega se osebni podatki nanašajo, v skladu s točko a) 1. odstavka 6. člena GDPR. Dana privolitev se lahko kadar koli prekliče, kar pa ne vpliva na zakonitost obdelave, opravljene na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Posredovanje podatkov je prostovoljno, vendar pa nujno za izpolnitev/odgovor na poslano prijavo/vprašanje.

Podatki "STRANKE E-TRGOVINE"

Osebni podatki, posredovani Upravljavcu ob registraciji nakupnega računa v spletni trgovini (ime in priimek, domači naslov, e-poštni naslov, telefonska številka) in bodo obdelani za namene izpolnitve naročila oddanega v spletni trgovini, ki je v lasti Upravljavca ter za morebiten stik v zvezi z oddanim naročilom, tj. za namen izvršitve kupoprodajne pogodbe, v skladu s točko b) 1. odstavka 6. člena GDPR, kot tudi za izpolnitev davčnih in zakonskih obveznosti v zvezi z izvedenimi naročili, v skladu s točko c) 1. odstavka 6. člena GDPR. Pridobljeni osebni podatki se lahko uporabljajo tudi za izpolnjevanje zakonitega interesa Upravljavca, kot je trženje lastnih izdelkov in storitev. Posredovanje podatkov je prostovoljno, vendar pa nujno za ustvarjenje računa stranke in dokončanje nakupa.

Podatki "STRANKE FIZIČNE TRGOVINE"

Ob nakupu v fizični trgovini Upravljavec zbira in obdeluje osebne podatke, kupcev, ki vračajo ali reklamirajo kupljeno blago, in sicer ime in priimek, naslov, kontaktne podatke (telefon, e-pošta).

Podatki, pridobljeni v zvezi z nakupi v fizični trgovini, bodo obdelani za izdajo osebnega potrdila o nakupu, za potrebe izpolnitve kupoprodajne pogodbe, katere pogodbena stranka je posameznik, na katerega se osebni podatki nanašajo, v skladu s točko b) 1. odstavka 6. člena GDPR, in posledično tudi izpolnjevanje davčnih in zakonskih obveznosti, povezanih z računovodskimi dokumenti, v skladu s točko c) 1. odstavka 6. člena GDPR. Pridobljeni osebni podatki se lahko uporabljajo tudi v zakonitem interesu Upravljavca, kot je trženje lastnih izdelkov in storitev v skladu s točko f) 1. odstavka 6. člena GDPR. Posredovanje podatkov je prostovoljno, vendar pa nujno za izdajo potrdila o nakupu in realizacijo nakupov.

Podatki "IZVAJALCI"

Osebni podatki kontaktnih oseb Upravljavčevih izvajalcev (ime in priimek, položaj, kontaktni podatki v obliki telefonske številke in e-naslov) bodo uporabljani za pravilno izvajanje pogodb, ki jih je sklenil Upravljavec z izvajalci, v skladu s točko b) 1. odstavka 6. člena GDPR, za izvajanje pravnih in davčnih obveznosti, v skladu s točko c) 1. odstavka 6. člena GDPR, pa tudi v primeru osebnih podatkov oseb, navedenih v sklenjenih pogodbah, ki niso stranke teh pogodb pa na podlagi zakonitega interesa v skladu s točko f) 1. odstavka 6. člena GDPR, za namen izvajanja pogodb in vzdrževanje ustrezne komunikacije strank, v Pridobljeni osebni podatki se lahko uporabljajo tudi v zakonitem interesu Upravljavca, kot je trženje lastnih izdelkov in storitev, na podlagi predpostavke iz črke f) 1. odstavka 6. člena GDPR. Posredovanje podatkov je nujno za sklenitev in izvedbo pogodbe.

Podatki "VIDEONADZOR"

Osebni podatki, pridobljeni v okviru izvajanja videonadzora, se obdelujejo za namene varovanja oseb in premoženja, kar predstavlja zakoniti interes Upravljavca v skladu s točko f) 1. odstavka 6. člena GDPR.

Podatki "ZAPOSLOVANJE"

Osebni podatki kandidatov za zaposlitev, navedeni v predloženih prijavah za zaposlitev, se bodo obdelovali za namene tekočih postopkov zaposlovanja, za potrebe izbire kandidata in postopka zaposlitve na podlagi na podlagi točke c) 1. odstavka 6. člena GDPR oziroma točke b) 2. odstavka 9. člena GDPR, oziroma na podlagi dane privolitve, v skladu s točko a) 1. odstavka 6. člena GDPR oziroma točko a) 2. odstavka 9. člena GDPR. Dana privolitev se lahko kadar koli prekliče, kar pa ne vpliva na zakonitost obdelave, opravljene na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Posredovanje podatkov je prostovoljno, vendar pa nujno za obravnavo poslanih prijav za zaposlitev.

Podatki "ZAPOSLENI"

Osebni podatki zaposlenih in oseb, ki delajo po podjemni pogodbi / začasno delo itd., se obdelujejo za namen izpolnjevanja sklenjene pogodbe, v skladu s točko b) 1. odstavka 6. člen GDPR ter za namen izpolnitve pravne obveznosti, ki izhaja iz zakonskih določb, zlasti določb delovnega prava, socialne varnosti in davčnega prava, v skladu s točko c) 1. odstavka 6. člena GDPR. Nekateri podatki se lahko obdelujejo tudi na podlagi posebne privolitve (v skladu s točko a) 6. odstavka 6. člena GDPR) za njihovo obdelavo v namenu in obsegu, ki ga je ob pridobitvi teh podatkov določil Upravljavec. Pridobljeni osebni podatki se lahko obdelujejo tudi na podlagi zakonitega interesa Upravljavca, kot je za namen trženja lastnih izdelkov in storitev, ali v primeru izvajanja videonadzora, ki se uporablja za zagotavljanje varnosti oseb in premoženja, v skladu s točko f) 1. odstavka 6. člena GDPR. V primeru ko obdelava podatkov temelji na privolitvi, se lahko dana privolitev kadar koli prekliče, kar pa ne vpliva na zakonitost obdelave, opravljene na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Posredovanje podatkov je nujno za sklenitev pogodbe in izvajanje zakonskih obveznosti Upravljavca, kot delodajalca.

Podatki "POŠILJATELJI NAPAČNO POSLANIH PAKETOV"

V primeru napačno poslanih paketov Upravljavec obdeluje osebne podatke ime in priimek pošiljatelja ter domači naslov, lahko tudi tel.

Pridobljeni podatki bodo obdelani za namene dokumentiranja izjave o odpovedi lastništvu poslane pošiljke in privolitve v njeno uničenje, v dokazne namene, na podlagi zakonitega interesa v skladu s točko f) 1. odstavka 6. člena GDPR. Zakoniti interes Upravljavca v tem primeru je potreba po vzpostavitvi stika ter morebitna zaščita pred zahtevki.

Podatki "SODNI POSTOPKI"

V zvezi s tekočimi sodnimi postopki, izvršilnimi postopki, itd., v katerih je Upravljavec stranka, se osebni podatki drugih udeležencev v navedenih postopkih obdelujejo zaradi upravljavčevega zakonitega interesa, ki je vezan na uveljavljanje pravic ali obrambo pred zahtevki, v skladu s točko f) 1. odstavka 6. člana GDPR.

Zakoniti interes upravljavca

V primeru obdelave osebnih podatkov na podlagi točke f) 1. odstavka 6. člena GDPR, je treba zakoniti interes Upravljavca razumeti kot zagotavljanje varnosti oseb in premoženja v primeru podatkov, pridobljenih z uporabo videonadzora, trženje lastnih izdelkov in storitev v primeru pridobivanja osebnih podatkov strank ali morebitnih strank Upravljavca ali obrambo pred zahtevki in uveljavljanje upravljavčevih pravic v primeru obdelave podatkov v zvezi s tekočimi postopki. Upravljavec ima tudi zakoniti interes v obdelavi osebnih podatkov kontaktnih oseb, ali oseb, ki izvajajo sklenjene pogodbe, ki je omogočanje ustreznega pretoka informacij med strankami teh pogodb. Upravljavec obdeluje tudi osebne podatke pošiljateljev paketov, ki so mu bili pomotoma poslani, da bi določil kako vrniti ali odstraniti takšne pakete, kar prav tako predstavlja njegov zakoniti interes za obdelavo teh podatkov.

Prejemniki podatkov

Subjekti, ki obdelujejo osebni podatki

Upravljavec lahko osebne podatke posreduje družbam iz Skupine Podjetij MIG (Upravljavec, JD Sports Fashion Plc., Marketing Investment Group S.A.), ter subjektom, s katerimi je v poslovnem razmerju za namen izvajanja pogodbe, opravljanja storitev, dostave izdelkov, pobiranja pristojbin, analize podatkov in marketinške službe ali službe strankam, npr. ponudnikom informacijskih, marketinških, analitičnih storitev, kurirjem, posrednikom za plačila, pri čemer ti subjekti obdelujejo podatke na zahtevo Upravljavca in samo v skladu z njegovimi navodili, za namen in obseg, ki ga ta navede. Z vsemi obdelovalci so sklenjene ustrezne pogodbe o obdelavi osebnih podatkov.

V primeru posredovanja osebnih podatkov družbi JD Sports Fashion Plc (v nadaljevanju JD), JD postane samostojen upravljavec podatkov, ki samostojno odloča o namenu in sredstvih obdelave. Informacije o obdelavi osebnih podatkov so v tem primeru enake informacijam o obdelavi osebnih podatkov v tej politiki zasebnosti, razen kontaktnih podatkov.

Podatke Upravljavca JD

JD Sports Fashion Plc, registered in England & Wales with number 1888425, Hollinsbrook Way Pilsworth, Bury Lancashire BL9 8RR, Telephone: +44 161 767 1000, e-mail: customercare@global.jdsports.com

Glede na to, da je družba JD subjekt s sedežem v Združenem kraljestvu, Upravljavec obvešča o morebitni nameri prenosa osebnih podatkov izven območja EGP. JD zagotavlja ustrezna jamstva za varstvo zasebnosti ter temeljnih pravic in svoboščin fizičnih oseb, pa tudi za uveljavljanje ustreznih pravic posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki. JD zagotavlja tudi ustrezno varnost obdelovanih osebnih podatkov, informacije o uporabljenih ukrepih za varstvo podatkov lahko pridobite neposredno pri JD.

28. junija 2021. Evropska komisija je sprejela sklepe, v katerih priznava, da ustrezna raven varstva osebnih podatkov v Združenem kraljestvu omogoča prost prenos takih podatkov iz Evropskega gospodarskega prostora (27 držav članic EU ter Islandija, Lihtenštajn in Norveška) brez potrebe po dodatnih dovoljenih ali izvajanju dodatnih zaščitnih ukrepov v skladu s poglavjem V GDPR, ki so potrebni, če tretja država takega varstva ne zagotavlja.

Facebook kot soupravljavec

Pridobljeni podatki v obliki informacij o dejavnostih uporabnikov Upravljavčevih spletnih mest se lahko posredujejo upravljavcem družabnih omrežij, ki jih nato uporabijo za prilagajanje in prikazovanje ustreznega oglaševanja, ki je prav tako predstavljeno na spletnih mestih in v aplikacijah teh spletnih mest. V ta namen se uporabljajo popularna spletna orodja.

V zvezi z osebnimi podatki, ki jih vsebujejo informacije, posredovane facebook.com, o dejavnostih oseb na upravljavčevih spletnih mestih in aplikacijah, Upravljavec in Facebook Ireland (v nadaljevanju Facebook) skupaj določata sredstva in namene te obdelave in sta zato soupravljavca, v skladu s 26. členom GDPR. Facebookove informacije, ki jih zahtevata točki a) in b) 1. odstavka 13. člena GDPR lahko najdete v Politiki podatkov Facebook Ireland, ki so na voljo pod naslovom https://www.facebook.com/about/privacy.

Obdobje hrambe podatkov

Obdobje hrambe osebnih podatkov se lahko razlikuje glede na vrsto zbranih osebnih podatkov in namen obdelave.

Podatki "E-NOVICE"

Podatki bodo shranjeni, dokler posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne prekliče svoje privolitve za obdelavo in se odjavi od e-novic, pri čemer se čas hrambe podaljša za čas, ki je potreben za izpolnitev zahteve, vendar največ za 30 dni. V primeru podatkov, ki se obdelujejo za namene trženja, pa se podatki za ta namen obdelujejo, dokler posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne vloži ugovora zoper njihovo nadaljnjo obdelavo.

Podatki "KONTAKTNI OBRAZEC"

Podatki se bodo obdelovali do posredovanja odgovora na poslano vprašanje in do zaključka kontakta. Če se podatki, posredovani preko kontatknega obrazca obdelujejo za namene trženja, obdelava traja dokler posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne vloži ugovora zoper njihovo nadaljnjo obdelavo.

Podatki "STRANKE E-TRGOVINE"

Osebni podatki se bodo obdelovali, dokler stranka ne vloži zahteve za izbris svojega računa , pri čemer se čas hrambe podaljša za čas, ki je potreben za izpolnitev zahteve, vendar največ za 30 dni. Poleg tega se lahko podatki shranjujejo v omejenem obsegu, dokler kakršni koli morebitni zahtevki iz preteklih nakupov ne zastarajo. V primeru podatkov, ki se obdelujejo za namene trženja, pa se podatki za ta namen obdelujejo, dokler posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne vloži ugovora zoper njihovo nadaljnjo obdelavo.

Podatki "STRANKE STACIONARNE TRGOVINE"

Osebni podatki se bodo obdelovali do vložitve zahteve za preklic kartice zvestobe, ki se podaljša za čas, ki je potreben za izpolnitev zahteve, vendar največ za 30 dni. Poleg tega se lahko podatki shranjujejo v omejenem obsegu, dokler kakršni koli morebitni zahtevki iz preteklih nakupov ne zastarajo. V primeru podatkov, ki se obdelujejo za namene trženja, pa se podatki za ta namen obdelujejo, dokler posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne vloži ugovora zoper njihovo nadaljnjo obdelavo. Osebni podatki v obliki zunanje podobe posameznika, pridobljeni z videonadzorom v fizični trgovini, se hranijo največ 3 mesece.

Podatki "IZVAJALCI"

Osebni podatki se obdelujejo do izteka pogodbe o sodelovanju, nato pa v omejenem obsegu do zastaranja morebitnih zahtevkov v zvezi s tem. V primeru podatkov, ki se obdelujejo za namene trženja, pa se podatki za ta namen obdelujejo, dokler posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ne vloži ugovora zoper njihovo nadaljnjo obdelavo.

Podatki "VIDEONADZOR"

Podatki se hranijo največ 3 mesece.

Podatki "ZAPOSLOVANJE"

Osebni podatki se hranijo do zaključka postopka zaposlovanja, v katerem je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, sodeloval (največ 4 mesece po zaključku postopka zaposlovanja), v primeru privolitve za obdelavo podatkov za prihodnje zaposlovanje, pa še eno leto od datuma take privolitve.

Podatki "ZAPOSLENI"

Podatki bodo shranjeni do vračila napačno poslanega paketa ali do zastaranja zahtevkov, in sicer do 3 let.

Podatki "SODNI POSTOPKI"

Osebni podatki udeležencev tekočih postopkov, se obdelujejo do pravomočnega zaključka zadeve, s čimer so izčrpani vsi zahtevki.

Pravice oseb, na katere se nanašajo osebni podatki

Vsakdo, katerega podatki se obdelujejo v skladu z GDPR, ima pravico do:

  • dostopa do svojih podatkov in do prejema njihove kopije;
  • popravka (spremembe) svojih podatkov, če so napačni ali zastareli, ter pravico do izbrisa le-teh, če se podatki ne obdelujejo zaradi izpolnjevanja obveznosti, ki izhaja iz zakonske določbe, ali pri izvrševanju javne oblasti;
  • omejitve ali ugovora zoper obdelavo podatkov;
  • vložitve pritožbe pri nadzornem organu.

Avtomatizirano odločanje in profiliranje

Za trženje lastnih izdelkov in storitev z namenom priprave prilagojene komercialne ponudbe, Upravljavec uporablja profiliranje. Podatki, ki so predmet profiliranja, in sicer spol, ime, poštna številka ter datum rojstva, se uporabljajo za izbiro poslanih komercialnih informacij o izdelkih, prilagojenih vašim potrebam. Posredovanje zgoraj omenjenih osebnih podatkov in privolitev za personaliziranje komercialnih podatkov je prostovoljno, vendar pa je njihovo posredovanje nujno, če želite od nas prejemati komercialne informacije o izdelkih, saj pošiljamo le personalizirane komercialne informacije.

Pravilnik trgovine
1. člen Uvod
  1. S spletno trgovino SIZEER, ki je na voljo na spletni strani: www.sizeer.si, upravlja Marketing Investment Group SL, d.o.o. s sedežem na naslovu Tržaška cesta 515, 1351 Brezovica pri Ljubljani, Slovenija, matična številka: 9134255000, davčna številka: SI 18199585.
  2. Stranka lahko kontaktira Prodajalca pisno ali s klicem na telefonsko številko: +386 1 77 78 242 (strošek klica kot za navadne telefonske klice, skladno s tarifnim paketom ponudnika storitev, ki ga uporablja Stranka) ali prek elektronske pošte: info@sizeer.si.
2. člen Definicije
Pomen v Pravilniku rabljenih izrazov:
  1. Stranka – fizična oseba, pravna oseba ali organizacijska enota, ki ni pravna oseba, vendar ji posebni predpisi priznavajo pravno sposobnost, ki opravlja nakupe v Trgovini;

  2. Potrošnik – Stranka, ki je fizična oseba, ki pridobiva blago za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti

  3. Obligacijski zakonik – pomeni vsakokrat veljaven zakon, ki ureja obligacijska razmerja

  4. Račun Stranke – račun Stranke, ki je bila pravilno registrirana v trgovini. Stranka se prijavi v svoj račun s svojim določenim prijavnim imenom (zaporedje znakov, ki Stranko razlikujejo od vseh drugih strank) in geslom (zaporedje znakov, potrebnih za avtentikacijo, tj. za nedvoumno identifikacijo in preveritev identitete Stranke v Trgovini);

  5. Kurir – profesionalni poštni operater, ki po naročilu Prodajalca dostavi v Trgovini kupljene izdelke;

  6. Izdelek – izdelki, ki so nudeni za prodajo v Trgovini;

  7. Pravilnik – ta Pravilnik Spletne trgovine SIZEER;

  8. Trgovina – e-trgovinska platforma SIZEER, prek katere Prodajalec pod pogoji, določenimi v Pravilniku, nudi svoje Izdelke za prodajo po elektronski poti;

  9. Prodajalec – subjekt, naveden v 1. odstavku 1. člena tega Pravilnika, ki je stranka Prodajne pogodbe, ki se sklene s Stranko v okviru Trgovine, in je hkrati tudi upravljalec spletnega mesta Trgovine;

  10. Prodajna pogodba – sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med Prodajalcem in Stranko. Pogodbeni pogoji, določeni v tem pravilniku, so sestavni del vsake pogodbe;

  11. Poslovalnice SIZEER – fizične trgovine Prodajalca, ki delujejo pod znamko Sizeer in katerih seznam je na voljo na spletnem naslovu https://sizeer.si/trgovine, v katerih je mogoče opraviti dostavo in osebni prevzem izdelkov ter vračilo (odstop od Prodajne pogodbe) izdelkov, naročenih v Trgovini;

  12. Zakon o varstvu potrošnikov – pomeni vsakokrat veljaven zakon, ki ureja varstvo potrošnikov;

  13. Zakon o elektronskih komunikacijah – pomeni vsakokrat veljaven zakon, ki ureja elektronske komunikacije

  14. Naročilo – izjava volje Stranke, ki je neposredno usmerjena v sklenitev Prodajne pogodbe in še zlasti opredeljuje vrsto in število Izdelkov.

3. člen Splošne določbe
  1. Ta Pravilnik, določa splošna pravila uporabe Trgovine.

  2. Stranke imajo vedno zagotovljen dostop do tega Pravilnika prek spletne strani Trgovine na naslovu: www.sizeer.si/pravilnik-trgovine in si ga lahko prenesejo v obliki datoteke .PDF in si ga natisnejo

  3. Ta Pravilnik opredeljuje zlasti:

    1. pravila za registracijo Računa Stranke v okviru Trgovine;
    2. pogoje in pravila oddajanja naročil na elektronski način v okviru Trgovine;
    3. pravila sklepanja Prodajnih pogodb za Izdelke s koriščenjem storitev, ki so na voljo v okviru Trgovine.
  4. Pogoj za uporabo Trgovine je sprejem tega Pravilnika. Za registracijo Računa Stranke in oddajo Naročila s strani Stranke je potrebna potrditev sprejema določb tega Pravilnika. V primeru, da stranka s Pravilnikom ne soglaša, naročila ne more oddati.

  5. Pravilnik je sestavljen v skladu z vsakokrat veljavnim zakonom, ki ureja varstvo potrošnikov, zakonom, ki ureja elektronske komunikacije in zakonom, ki ureja elektronsko poslovanje na trgu.

  6. Vsi Izdelki, ki so na voljo v Trgovini, so popolnoma novi, brez stvarnih in pravnih napak ter so zakonito uvedeni na slovenski trg.

  7. Prodajalec izvaja prodajo Izdelkov prek Trgovine z dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Vse Prodajne pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku.

  8. Stranki se posreduje trajni zapis, dostop do in potrditev bistvenih določb Prodajne pogodbe za Izdelke tako, da se ji pred dostavo blaga na podani e-poštni naslov ali na drug trajni nosilec pošlje specifikacijo Naročila in račun z DDV

  9. Naročilo in potrditev naročila se po uspešni oddaji naročila in njeni potrditvi shrani elektronsko v podatkovni bazi ter se shrani na strežniku Prodajalca. Stranki je dostopna na pisno zahtevo.

4. člen Pravila uporabe Trgovine
  1. Stranke imajo možnost uporabe Trgovine tako, da se registrirajo in tako ustvarijo Račun Stranke, na katerem se zbirajo osebni podatki in informacije o Stranki v zvezi z njenimi Naročili, oddanimi v Trgovini. Stranka ima pravico kadarkoli prekiniti pogodbo, sklenjeno s Prodajalcem v zvezi z Računom Stranke, kar stori tako, da kontaktira Prodajalca in mu po elektronski pošti ali po telefonu posreduje izjavo volje o izbrisu Računa Stranke.

  2. Stranka je odgovorna za posredovanje neresničnih osebnih podatkov. Prodajalec si pridržuje pravico zavrnitve realizacije Naročila Izdelka in preklica le-tega v primeru navedbe neresničnih podatkov s strani Stranke ali če bi podatki vzbudili upravičene zadržke Prodajalca glede njihove pravilnosti. V takem primeru bo Stranka po telefonu ali elektronski pošti obveščena o razlogih za preklic Naročila. Stranka pa ima v taki situaciji pravico pojasniti vse okoliščine v zvezi s preverjanjem resničnosti posredovanih podatkov in preklicem Naročila. V primeru, da Prodajalec ne bi imel zadostnih podatkov, potrebnih za kontaktiranje Stranke, bo dal vsa pojasnila potem, ko ga bo kontaktirala Stranka.

  3. Stranka je odgovorna za vse transakcije, opravljene z uporabo njenega prijavnega imena in gesla, razen če bi bile prej informacije o prijavnem imenu in geslu Stranke brez njene krivde razkrite tretji osebi. Prodajalec se zavezuje, da bo močeh varoval prijavno ime in geslo pred razkritjem. Stranka se zavezuje, da bo po svojih najboljših močeh varovala prijavno ime in geslo pred razkritjem nepooblaščenim tretjim osebam.

  4. Če Stranka sama posreduje svoje prijavno ime ali geslo tretjim osebam, Prodajalec ne odgovarja za takšno razkritje. V primeru prenehanja, spremembe ali izbrisa e-poštnega računa, ki ga je Stranka navedla ob registraciji Računa Stranke, mora Stranka o tem obvestiti Prodajalca.

  5. Stranka izjavlja, da so vsi podatki, ki jih je posredovala za namene realizacije Naročila, resnični, Prodajalec pa ni dolžan preverjati njihove resničnosti in pravilnosti

5. člen Oddajanje in izvedba Naročil
  1. Prodajalec omogoča sklenitev Prodajne pogodbe prek oddaje Naročila s strani Stranke:

    1. on-line, prek Trgovine;
    2. po telefonu, prek infolinije Trgovine, omenjene v 2. odstavku 1. člena tega Pravilnika, v delovnem času, na voljo na spletni strani https://sizeer.si/kontakt vsak dan, razen v po zakonu dela prostih dnevih;
  2. Za sklenitev Prodajne pogodbe prek Trgovine je treba Izdelke Izbrati z izvedbo zaporedja tehničnih korakov na podlagi sporočil, prikazanih Stranki na spletnem mestu Trgovine. Izbor Izdelkov, ki jih želi naročiti Stranka, le-ta opravi tako, da jih doda v košarico Trgovine.

  3. Do pritiska na gumb "Naroči in plačaj" lahko Stranka spreminja vnesene podatke, popravlja napake in jih spreminja v zvezi z izborom Izdelkov.

  4. Ko Stranka poda vse zahtevane podatke, se prikaže povzetek Naročila, ki vsebuje zlasti naslednje informacije:

    1. o predmetu Naročila (ime Izdelka, znamka, velikost, barva, količina);
    2. o ceni za enoto in skupni ceni naročenih Izdelkov, vključno s stroški dostave in dodatnimi stroški (v primeru le-teh);
    3. o izbranem način plačila;
    4. o načinu dostave Izdelkov in naslovu za dostavo;
  5. Pred oddajo Naročila mora Stranka sprejeti Pravilnik Trgovine in potrditi seznanjenost z njim ter pritisniti na gumb "Naroči in plačaj". S tem Stranka potrdi, da je z Oddajo naročila zavezana k plačilu. Oddaja Naročila s strani Stranke je izjava njene volje skleniti s Prodajalcem Prodajno pogodbo, skladno z vsebino Pravilnika.

  6. Po oddaji Naročila Stranka prejme elektronsko sporočilo, ki vsebuje potrditev vseh bistvenih elementov Naročila. V primeru, da kateri izmed Izdelkov, ki so predmet Naročila, ni na voljo, se Stranko o tem obvesti in le-ta odloči o načinu izvedbe Naročila (delna izvedba ali preklic celotnega Naročila).

  7. Prodajna pogodba se šteje za sklenjeno v trenutku, ko Stranka prejme elektronsko sporočilo: "Vaše naročilo je na poti."

  8. V primeru izbora načina plačila s predplačilom za naročene Izdelke in naknadnega celotnega plačila Naročila, se šteje, da je Prodajna pogodba sklenjena v trenutku, ko stranka prejme elektronsko sporočilo: ”Ojej! Vaše naročilo še ni bilo plačano."

  9. V primeru sklenitve Prodajne pogodbe po telefonu Prodajalec posreduje potrditev ponudbe Stranki na trajnem nosilcu podatkov, Prodajna pogodba pa je sklenjena, ko jo Stranka podpiše ali pošlje pisno izjavo, da ponudbo sprejema, npr. preko klika na gumb v prejetem elektronskem sporočilu ali preko SMS sporočila. Zaradi ohranjanja najvišjih standardov Storitev za stranke in iz varnostnih razlogov se vsi telefonski pogovori po Infoliniji snemajo.

  10. Realizirana bodo samo pravilno oddana Naročila. Pravilno oddano Naročilo je tisto, za katero je Stranka vnesla vse podatke, potrebne za sklenitev Prodajne pogodbe in njeno izvedbo. Naročilo ne bo realizirano v primeru:

    1. posredovanja s strani Stranke, nepravilnih ali neresničnih kontaktnih podatkov, ki onemogočajo izvedbo Naročila;
    2. nepravilne oddaje Naročila s strani Stranke, ki preprečuje njegovo izvedbo;
    3. objektivno utemeljenega mnenja Prodajalca, da gre v primeru Naročila, ki ga je oddala Stranka, za poskus goljufije, s čemer je treba razumeti katera koli morebitna dejanja Stranke v zvezi z oddajo in izvedbo Naročila, ki bi bila protipravna, v tem še zlasti dejanja, kot so: vdor v zaščito Trgovine, uporaba platforme Trgovine neskladno z njenim namenom, uporaba tujega prijavnega imena ali gesla, lažno predstavljanje se za drugo osebo;
  11. Prodajalec si pridržuje pravico, da ne izvede Naročila, oddanega s strani Strank v nasprotju z desetim odstavkom 5. člena Pravilnika.

  12. V primeru nakupa več Izdelkov v okviru enega Naročila se lahko naročene Izdelke dostavi Stranki z več kot eno pošiljko. V takem primeru Stranka ne nosi dodatnih stroškov dostave.

6. člen Cene
  1. Dobava Izdelkov poteka v skladu s cenami, ki veljajo neposredno ob oddaji naročila in so navedene na spletni strani Trgovine.

  2. Vse cene Izdelkov so določene v EUR in vključujejo DDV po vsakokrat veljavni stopnji. Promocij, organiziranih v Trgovini, ni možno združevati, razen če bi Pravilnik za posamezno promocijo določal drugače.

  3. Cene Izdelkov niso prilagojene na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev.

7. člen Dostava in načini plačila
  1. Dostava Izdelkov je omejena na ozemlje Republike Slovenije

    1. Prodajalec naročene Izdelke dostavlja na načine, navedene na spletnem mestu Trgovine, posebej navedeni so na strani: www.sizeer.si/center-za-informacije in na nakupni poti.
  2. Izbor določenih načinov dostave je lahko povezan z omejitvijo na le nekatere razpoložljive načine plačila za Naročilo. Razpoložljiv načini plačila se Stranki vsakokratno prikažejo na poti nakupa, potem, ko izbere način dostave. Temeljna nudena načina plačila cene za naročene Izdelke sta:

    1. predplačilo pred izdajo Izdelkov Stranki - plačila se izvedejo prek elektronskih plačilnih sistemov ali drugih elektronskih načinov plačevanja, ki jih sprejema Trgovina in so navedeni na njenem spletnem mestu;
    2. plačilo ob prevzemu Izdelkov s strani Stranke.
  3. V primeru izbora opcije predplačila je treba naročene Izdelke plačati takoj po oddaji Naročila.

  4. Stroški dostave Izdelkov so navedeni na spletni strani Trgovine. Poleg tega so stroški dostave navedeni tudi ob oddajanju Naročila.

  5. Če Stranka kot način plačila izbere predplačilo prek enega od sistemov elektronskih plačil, se realizacija Naročila začne po tem, ko Prodajalec od operaterja sistema elektronskih plačil prejme potrdilo o prejemu plačila.

  6. S sprejemom Pravilnika se Stranka strinja, da Prodajalec izdaja in pošilja račune in popravne račune v elektronski obliki na e-poštni naslov, ki ga je Stranka navedla ob registraciji ali oddajanju Naročila. Stranka hkrati izjavlja, da bo zgoraj navedene elektronske račune prevzemala z naslova e-pošte, ki ga je posredovala.

  7. Stranka je dolžna pri prevzemanju pošiljke z Izdelki, ki so predmet Naročila, od Kurirja preveriti njeno stanje.Prodajalec priporoča, da Stranka v primeru, da je embalažauničena ali poškodovana sestavi zapisnik o škodi v prisotnosti Kurirja in o tem obvesti Prodajalca.

8. člen Pravica odstopa od Prodajne pogodbe
  1. Potrošnik ima, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, pravico, da brez navedbe razloga odstopi od Prodajne pogodbe v 14 dneh od dneva, ko je Potrošnik pridobil fizično posest na Izdelkih ali od dneva, ko fizično posest na Izdelkih pridobila tretja oseba, ki ni Kurir in jo v ta namen določi Potrošnik. V primeru Prodajne pogodbe v zvezi z več Izdelki, ki jih je Potrošnik naročil z enim naročilom in so dostavljeni ločeno, lahko Potrošnik odstopi od Prodajne pogodbe v 14 dneh od dneva, ko pridobi fizično posest na zadnjem Izdelku ali jo pridobi namesto Potrošnika tretja oseba, ki ni Kurir in jo v ta namen določi Potrošnik.

  2. Potrošnik lahko obvesti Prodajalca o namenu izkoristiti pravico odstopa od pogodbe pisno, z ustrezno izjavo, poslano na naslov:

    No Limit (SIZEER) c/o. Gold Ekspres d.o.o.
    Plemljeva ulica 2
    1210 Ljubljana - Šentvid
    Slovenija
    S pripisom: "trgovina SIZEER - vračilo ali menjava”

    Potrošnik lahko za odstop uporabi obrazec, ki je Priloga št. 1 k temu Pravilniku in je na voljo na spletni strani www.sizeer.si/center-za-informacije. Uporaba tega obrazca ni obvezna. Potrošnik lahko Prodajalca obvesti o nameri odstopa od pogodbe tudi z nedvoumno izjavo volje o odstopu od pogodbe v drugačni obliki, zlasti v obliki e-poštnega sporočila. Če se potrošnik odloči za to možnost, Prodajalec nemudoma pošlje Potrošniku potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov. Stranka lahko Prodajalca obvesti o svoji želji po odstopu od Prodajne pogodbe tako, da predloži ustrezen obrazec v eni od poslovalnic Sizeer.

  3. Šteje se, da je odstop od Prodajne pogodbe bil podan pravočasno, če boste pred potekom roka za odstop od Prodajne pogodbe poslali informacijo o namenu koriščenja pravice do odstopa od Prodajne pogodbe.

  4. V primeru odstopa od Prodajne pogodbe na zgoraj opisani način se šteje, da Prodajna pogodba ni bila sklenjena.

  5. Prodajalec bo vsa plačila, ki jih je prejel od Potrošnika, vključno s plačilom stroškov dostave Izdelka (razen dodatnih stroškov, ki so nastali zaradi načina dostave, ki ga je izbral Potrošnik in ni najcenejši, s strani Trgovine ponujeni standardni način dostave), vrnil takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v 14 dneh od dneva, ko je bil Prodajalec obveščen o odločitvi o uveljavitvi pravice do odstopa od Prodajne pogodbe.

  6. Prodajalec izvrši vračilo z uporabo enakih načinov plačila, kot so bili uporabljeni v prvotni transakciji, razen če se Stranka strinja s drugačnim načinom. Stranka lahko navede številko bančnega računa, na katerega naj Prodajalec vrne denar. Potrošnik v nobenem primeru ne nosi nobenih stroškov v zvezi s tem vračilom. Prodajalec lahko zadrži vračilo do prejema Izdelka ali do predložitve mu dokazila o odpremi le-tega, kar nastopi prej.

  7. Potrošnik je dolžan vrniti Izdelke prodajalcu takoj, najkasneje pa v 14 dneh od dneva svojega odstopa od Prodajne pogodbe. Skladnost z rokom je zagotovljena, če Potrošnik odpošlje nazaj vračani Izdelek pred potekom 14 dni na naslov:

    No Limit (SIZEER) c/o. Gold Ekspres d.o.o.
    1210 Ljubljana - Šentvid
    Slovenija
    S pripisom: "trgovina SIZEER - vračilo ali menjava ”

    Ali Izdelke vrne v izbrano poslovalnico Sizeer.

  8. Potrošnik krije neposredne stroške vračila stvari zaradi odstopa od pogodbe (stroški odpreme Izdelka Prodajalcu). Prodajalec ne sprejema pošiljk, poslanih na strošek prejemnika.

  9. Potrošnik je odgovoren za morebitno zmanjšanje vrednosti Izdelka zaradi njegove uporabe na način, ki presega tisto, kar je potrebno za ugotovitev značilnosti, lastnosti in funkcioniranja Izdelka.

  10. Poleg pravic iz prvega odstavka 8. člena Pravilnika omogoča Prodajalec prostovoljno vsem Potrošnikom dodatno možnost vračila kupljenih Izdelkov brez navedbe razloga s predložitvijo ustrezne pisne izjave Prodajalcu v roku 30 dni od dneva, ko je Stranka pridobila Izdelke, pod pogojem, da so vračani Izdelki popolni ter brez sledi uporabe in poškodb. Zgoraj opisano pravico vračila v roku 30 dni od prevzema Izdelka Potrošnik lahko uveljavi, če je z Izdelkom ravnal tako in ga preverjal le v obsegu, v katerem bi to lahko storil v primeru nakupa v fizični trgovini (npr. Potrošnik Izdelek samo pomeri, vendar ga ne uporablja). Možnost odstopa od Prodajne pogodbe v 30 dneh pod pogoji, določenimi v tem desetem odstavku 8. člena Pravilnika, ne krši in ne omejuje pravic Potrošnika do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga in drugih pravic potrošnikov skladno z veljavno zakonodajo.

  11. V primeru uveljavljanja Potrošnikove pravice do odstopa od Prodajne pogodbe brez navedbe razlogov v 30 dneh, se uporabljajo določila drugega do osmega odstavka 8. člena Pravilnika. Potrošnik in Prodajalec sta dolžna vrniti v nespremenjeni obliki tisto, kar sta drug drugemu dala. Potrošnik je dolžan Prodajalcu dostaviti kompletno pošiljko z Izdelkom v nespremenjenem stanju najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe. Stroške pošiljke Izdelka Prodajalcu krije Potrošnik. Prodajalec ne sprejema pošiljk, poslanih na stroške prejemnika. V primeru veljavnega odstopa od pogodbe pod pogoji iz desetega odstavka 8. člena Pravilnika bo vračilo Izdelka sprejeto, najkasneje v 14 dneh pa bo Potrošnik prejel vrnjen znesek, ki ga je plačal zanj.

9. člen Reklamacije v zvezi z Izdelki
  1. Prodajalec se zavezuje dostavljati Izdelke, ki so skladni s Prodajno pogodbo.

  2. Prodajalec ima do Stranke odgovornost iz naslova jamstva za napake v obsegu in neskladnosti s Prodajno pogodbo, določenem z Obligacijskim zakonikom in Zakonom o varstvu potrošnikov. Prodajalec odgovarja Stranki, če Izdelek ni skladen s Prodajno pogodbo in če se ta neskladnost pokaže v dveh letih od dobave blaga.

  3. Če Izdelek ni skladen s Prodajno pogodbo, lahko Potrošnik najprej zahteva odpravo neskladnosti oz. zamenjavo Izdelka z novim, brezhibnim Izdelkom. V kolikor Prodajalec tega ne stori oziroma zamenjava ni mogoča, lahko Potrošnik zahteva znižanje kupnine sorazmerno z neskladnostjo ali odstopi od Prodajne pogodbe in zahteva vračilo celotne kupnine.

  4. Reklamacije iz naslova neskladnosti s Prodajno pogodbo se opravi tako, da se reklamirani Izdelek pošlje v Trgovino na naslov:

    No Limit (SIZEER) c/o. Gold Ekspres d.o.o.
    Plemljeva ulica 2,
    1210 Ljubljana - Šentvid
    Slovenija
    S priporočenim pripisom: »trgovina SIZEER« – »REKLAMACIJA«.

    Reklamiranemu Izdelku je treba priložiti dokazilo o nakupu (npr. kopijo blagajniškega računa ali polnega računa z DDV) ter opis ugotovljene neskladnosti skupaj z opisom neskladnosti in navedbo zahtevka. Za namene reklamacije, lahko Stranka uporabi Obrazec za prijavo reklamacije, ki si ga lahko prenese s spletnega mesta Trgovine www.sizeer.si/center-za-informacije.

  5. Prodajalec se bo opredelil do reklamacije v roku 14 dni od dneva prejema le-te.

10. člen Pogoji izvajanja storitev Trgovine po elektronski poti
  1. Uporaba Trgovine je možna pod pogojem, da informacijski sistem, ki ga uporablja Stranka, izpolnjuje minimalne tehnične zahteve: a) brskalnik Internet Explorer, različica 8.0 ali novejša z vključeno podporo ActiveX, JavaScript, datotek cookies (piškotki), ali b) brskalnik Mozilla Firefox, različica 3.0 ali novejša, z vključeno podporo Java, JavaScript in datotek cookies (piškotki), ali c) brskalnik Google Chrome, različica 21.0 ali novejša, z vključeno podporo Java, JavaScript in datotek cookies (piškotki), d) minimalna ločljivost zaslona 1280×720 slikovnih pik.

  2. Za zagotovitev varnosti Strank in prenosa podatkov v zvezi s storitvami, izvajanimi s strani Trgovine, Prodajalec sprejema tehnične in organizacijske ukrepe, ki so ustrezni glede na stopnjo ogroženosti varnega izvajanja storitev, še zlasti pa ukrepe za preprečevanje pridobivanja in spreminjanja osebnih podatkov s strani nepooblaščenih oseb.

  3. Stranka, ki se poslužuje Trgovine, je dolžna zlasti:

    1. da ne zagotavlja in ne prenaša vsebin, ki so prepovedane z zakonom;
    2. posluževati se Trgovine na način, ki ne bo motil njenega delovanja, v tem zlasti z uporabo ustrezne programske opreme ali naprav;
    3. da se bo vzdržala dejanj, kot so: razpošiljanje ali objavljanje, nezaželenih komercialnih informacij v okviru Trgovine (neželena pošta – spam);
    4. uporabljati Trgovino na način, ki ni neprimeren za druge Stranke in Prodajalca;
    5. uporabljati Trgovino na način, skladen z določbami veljavnih predpisov v Republiki Sloveniji in določbami Pravilnika.
  4. Prodajalec skrbi za pravilno delovanje Trgovine. Stranka je dolžna obvestiti Prodajalca o vseh morebitnih opaženih nepravilnostih ali motnjah v delovanju Trgovine.

  5. Morebitne pritožbe v zvezi z delovanjem Trgovine lahko Stranka prijavi pisno ali po e-pošti na naslov: info@sizeer.si. V reklamaciji mora Stranka navesti vrsto in datum opažene nepravilnosti v delovanju Trgovine.

  6. Prodajalec se bo do vseh reklamacij opredelil v roku 14 dni od prejema reklamacije in o njeni rešitvi obvestil Stranko s sporočilom na naslov prijavitelja reklamacije, naveden v reklamaciji.

11. člen Posebne določbe v zvezi s pogodbami, sklenjenimi s subjekti, ki niso potrošniki
  1. Ta 11. člen Pravilnika vsebuje posebne določbe, ki veljajo samo za Prodajno pogodbo, sklenjeno s Stranko, ki ni Potrošnik.

  2. V primeru prodaje Izdelkov subjektom, ki niso Potrošniki, je prodaja omejena na količine, običajne za gospodinjstvo in ni namenjena veleprodaji.

  3. V primeru Prodajne pogodbe, sklenjene s Stranko, ki ni Potrošnik, ima Prodajalec v primeru kršitve pogodbe ali tega Pravilnika enostransko pravico odstopiti od take Prodajne pogodbe in to s takojšnjim učinkom. V zakonsko dovoljenem obsegu so izključeni vsi zahtevki Stranke, ki ni Potrošnik, do Prodajalca zaradi njegovega odstopa od Prodajne pogodbe.

  4. V zvezi s Prodajnimi pogodbami iz zgornjega prvega odstavka tega člena se ne uporabljajo določbe Zakona o varstvu potrošnikov.

  5. Določbe Pravilnika v zvezi s Strankami, ki niso Potrošniki, se lahko kadar koli spremenijo v skladu z veljavnimi predpisi.

  6. Morebitne spore v zvezi s Prodajno pogodbo in z iz nje izhajajočimi pravnimi razmerji med Prodajalcem in Stranko, ki ni Potrošnik, bo reševalo sodišče, krajevno pristojno glede na sedež Prodajalca.

12. člen Končne določbe
  1. Prodajalec si pridržuje pravico preklica ponudb, promocij ter spreminjanja cen Izdelkov v Trgovini, pri čemer ne bo posegel v pravice, pridobljene s strani Stranke, zlasti upoštevaje pogoje Prodajnih pogodb, sklenjenih pred takšno spremembo.

  2. Za zadeve, ki niso urejene s tem Pravilnikom, se uporabljajo določbe splošno veljavnih predpisov Republike Slovenije. V tem okviru še zlasti določbe Obligacijskega zakonika, Zakona o varstvu potrošnikov ter Zakona o elektronskih komunikacijah.

  3. Ta Pravilnik ne izključuje in ne omejuje nobenih pravic Potrošnika, ki mu pripadajo po kogentnih določbah pravnih predpisov. V primeru nasprotja med določbami tega Pravilnika in kogentnimi določbami pravnih predpisov, ki priznavajo Potrošnikom pravice, prevladajo slednje.

  4. Prodajalec si pridržuje pravico, da zaradi pomembnih razlogov spremeni ta Pravilnik. Med pomembnimi razlogi, ki utemeljujejo spremembo Pravilnika, so zlasti sprememba splošno veljavnih pravnih predpisov, organizacijske spremembe na strani Prodajalca, širitev obsega storitev, ki jih nudi Prodajalec, prenehanje možnosti, da bi Prodajalec še naprej lahko nudil in opravljal storitve pod obstoječimi pogoji. Prodajalec obvesti Stranke o novi vsebini Pravilnika po elektronski pošti (s sporočilom na e-poštne naslove, navedene v Računih Strank ali ob oddaji Naročil), najmanj 14 dni pred začetkom veljavnosti novega Pravilnika. V primeru, da se stranka z vsebino novega Pravilnika ne strinja, ima pravico brez odpovednega roka in brez sankcijodstopiti od pogodbe, sklenjene s Prodajalcem v zvezi z Računom Stranke, tako da Prodajalcu predloži izjavo volje o izbrisu Računa Stranke.
    Naročila, ki jih je Stranka oddala pred datumom začetka veljavnosti novega Pravilnika, se izvedejo na podlagi starega Pravilnika, ki ga je Stranka sprejela na dan oddaje Naročila, razen 9. člena novega Pravilnika, ki velja tudi za naročila, oddana po 26. 1. 2023.

  5. Ta Pravilnik velja od dne 19.03.2025.